Tisdagkväll.





Nu landar vi i soffan här hemma.

Allt är gjort. Dagen är avklarat. Theo springer runt nakenfis. Den torra tvätten är vikt, den blöta hängd.
Väskan är packad, bilen är tankad. Huset är tomt. Ronja och Fanny har åkt hem. Åter är bara jag och Theo är hemma. Ganska mysigt ändå..

Vi var till Birsta (sällan) men denna sväng för att luncha med grabbarna på jobbet. Känns som att hela dagen försvann idag. Kan inte riktigt komma på vad vi gjort, men den har försvunnit. Jag har iaf skaffat mig en blöj hink. Sent påtänkt jag vet men jag är så känslig för lukterna. Fan va det stinker. Funderar på om bajset luktar värre ju äldre människan blir? Nu är lukten försluten iaf och det är ju skönt.






Nä nu ska vi se klart Hjärnkontoret sen sova.

Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0