Birsta..



Jag fick denna fotopryl från Village av min moster i sommras, jag fullständigt älskar den :) Synd bara att det först idag åkte in foton. Men nu står den och pryder och livar upp lite här hemma. :)






Jag och Frida har varit på Birsta idag. Vi har handlat lite och haft det gott :)





Dagens Fynd: 29 kronor styck på Cubus. Dom skulle byta namn på märket och reade därför ut alla dom hade. Sånt gillar jag :)


Föreläsningen på Onsdag är inställd :( Så tråkigt. Jag inväntar Fanny och Pontus så jag får hjälp med bilen så åker jag mot jobbet efter det. Theo ska ju med och ha lite höstlov hos mormor.

Jag, Frida och T slappar just nu i soffan och gör...: Så lite som möjligt.


Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0