MÅNDAG

Det blir alltid kortfattat när jag måste klämma ihop flera dagar i ett inlägg..




I lördags: Vi åkte med MEdvinds båten. Det var både mysigt och skoj. Dock lite lång kan jag tycka men god mat och gott sällskap :)




Förånad J på väg till stan.




Fån, alltid samma fån ;)




Vi takade en massa och trots den totala nykterheten kunde man misstänka annat :) Haha


Så kom söndagen och jag kände mig hur dålig som helst. Trodde att en dunder förkyldning skulle bryta ut så jag svalde Ipren och en timme senare mådde jag prima.
Lyckan var gjord när det knackade på dörren och det första jag ser är en liten varelse vid namn Flisan, som jag inte sett på lver ETT ÅR! Hon var sig lik, som jag saknat detta lilla troll. Hon kom tillsammans med Frida, Neo, Sara, Tina och Rikard.Johan slängde ihop lite lunch som käkade och surrade ett tag :)










Söt Nötar.





Så härligt att se dom tillsammans igen.




Och lika roligt som förr hade dom.





Det var nog inte bara jag som saknat Flisan <3



När Gävleborna åkt (Frida stannade) :) Åkte vi vidare till Lowa, som fyllde 1 år :)




Vi fick go fika och kollade på deras nyköpta hus. Det kommer bli hur bra som helst för dom och jag är såååå avundsjuk på deras uterum ;)




Fullt ös på Olivers rum :P



När vi kom hem blev det matkagning på hög nivå. J hade inte en matlåda heller till Falund så det fick bli snabba ryck. Vi bytte stolar till köket och fick upp vitrinskåpet :) Vad tycks?








Frida har vaknat. Jag har lämnat T på dagis.









Snart gästar vi Birsta :)

Ha en fin dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0