Måndag.

Har haft en suverän helg.

Igår kom mina grabbar hem. Mysigt att vara med Theo igen.
Johan hann vara hemma ca 15 minuter, sen tog Ronja Theo och jag körde in J till stan, han skulle vidare till Falun :(







Jag och Ronja har passat på att umgås, vi har varit på stan och gottat oss i tjej prylar :)




Shoppat och mått gott.






Haft myskväll med film, Svinalängorna och Limitless.




Igår gick vi en skogspromenad. Satans branta backar därute.




Min klätterapa.




Det har varit super härligt att vara med henne. Bara umgåtts, på tumanhand. Inga avbrott! :)

Nu är mitt troll hemma och jag har kört honom till dagis. Jag och Ronja ska dra och handla och kika in på Naturkompaniet. Sen blir det hemma tid <3


Ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0