Torsdag...




Luschade med Sandra idag :) Trevligt värre!

När vi gjort Birsta åkte jag och hämtade virekt som skulle varit utsågat och klart.
Det var det inte. Så jag blev tvär och tog hem spånskivorna som dom var.
Jag fick såga tills jag trodde armen skulle gå av.




Pausade och hämtade hem T från dagis.




Han var ivrig att få vara med och bygga :)




Till slut blev vi klara :)




Just nu inväntar vi J. Han kommer vilken sekund som helst. Minipizzor till middag. Bättre än så blir det dessvärre inte idag.




Nybadad kille som är super trött då han inte hade sovit något på dagis.



Theo säljer korv och glass :)






Theo Jobbar. Målar sin cykel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0