Han håller ordningen här hemma.




Det är roligt att fota igen :) Det svänger fort.




På väg till dagis för att hämta T.

Han har haft det bra. Vägrar följa med hem. Jag får hålla på ett tag tills jag tröttnar och helt enkelt får bära honom under armen ut i hallen.. Ser det ändå positivt att han trivs på dagis. Morgonen var ju hemsk när han skrek som en stucken gris då jag skulle lämna honom..

Vi åkte till folkets hus och fikade, och kollade upp när nästa barn bio visas. Jag jobbar varje gång det är något intressant där :S Men men.. Vi passade på att låna några börcker på biblioteket. Grävmaskiner och bussar.




Hemma lagar vi mat. Gräddstuvad pytt! Uppskattades av T iaf. Inte min favorit kanske.




Gladast





Jag försöker lyssna på musik, men återigen stör jag Ts ordning hemma. Det är ju Barntv.
Ställer datorn i köket där jag kan spela ifred :) Han kommer in om vart annant och dansar till tonerna av King of Leon. Imorgon kommer Pappan i huset hem. Äntligen!

Ha en fin kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0