Varför inte tidigare?


Uppfriskande med gott sällskap.

Tänk att det känns som en ynnest, en lyx bara att få spendera en kväll  (dock med en 2 åring runt fötterna) ;) att  en hel kväll med en vän.
Anna har varit här. Vi har surrat gammal groll och kommande framtid. Det gick en hel kväll utan att jag ens lyfte ett papper, eller ens tänkte på jobb.. :)
Jag funderar fortfarande på hur det kom sig att vi tappade kontakten. Men var sak har väl sin tid och jag är iaf glad att vi tagit kontakt igen :)
Hon har fixat photoshop på min dator och en ny värld har öppnat sig. Jisses så roligt.
Stundtals blir det katastrof men vad gör väl det? Jag kommer spendera alldeles för mycket tid vid det här programet är jag rädd :) Hur har jag kunnat traglat i Picasa när detta hela tiden funnits?





Jessica och Eskil. Lilla killen som ska bli storebror :)




Gatufesten -11 Johan och Jocke :)




Jag och Anna.




<3




Fina Kian som blivit hela 1 år nyligen.











"Olli" Oliver och Theo vid Sidsjön -11




(Johan kommer halshugga mig när han ser att jag lagt ut denna bild)
Men jag älskar den. VRÅL TIDIG frukost på Donken!




Johan, Robin och Ronja Nyår -11




En av alla härliga sommardagar på altanen.




Vi kollar på Erikas fotbollsmatch och käkar bullens pilsner korv.




Fanny Semester på Öland -11





Rikards 40 år fest, sommaren -11




Tremänningarna :)




Semester Ölad -11





På barrvägen hösten -11






Här hemma infinner sig det totala lugnet. Pink skriker i mina högtalare och jag hoppas inte Theo vaknar. Mellan varven sjunger Melissa Horn sina vackra sånger..

Jag älskar verkligen egen tid, samtidig som jag verkligen myser när Theo kryper ner i mitt knä och vill leka "lille bäbis" jag blir brydd när jag bär honom sovandes till sängen, han har blivit så stor. Känns som han nyss vägde gram? Som jag saknar den varelsen när jag inte är hemma.
Vi har lunch date med pappa och farmor imorgon, det ser vi fram emot.
Jag känner mig inte ett dugg trött. Hur ska detta gå, spenderas natten framför PS kanske. Knappast, morgondagen säger ganska snabbt ifrån ;)




Go away
Give me a chance to miss you
Say goodbye
It'll make me want to kiss you
I love you so





Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till


Ibland är det svårt att räcka till.





Nu ska jag ringa J och säga god natt.

Imorgon åker kameran fram med ny energi :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0