Hemma igen.

Jag är hemma från Jobbet.

Har landat i soffan efter en stressig dag.
Jag körde hem via Härnösand för att släppa av Johan (arbetskamrat) och för att hämta Syrrans dator där.
När jag kom hem blev jag varm i hjärtat. Det var nya lampor inhandlade, det fanns brandvarnare i taken, till och med en söt blomma fanns på Theos rum.
Johan hade gått loss på Ikea ;) På köksbänken låg ett telefon skydd till min nya mobil.

Jag kopplade in bilstolen och hämtade mitt troll. Vi åkte för att fika och handla på affären innan vi åkte till MoFarn och hälsade på.
Där var även till Theos förtjusning både Fanny och Tuva. Vi gick till lekparken och busade av både barn och hund.

Min pappa pratar som om han vore 14 år.. Liksom & Ba?  


Vid 18 åkte jag på utbildning (hudvårdsklass) och klockan 20.30 hämtade jag en speedad liten kille hos pappa som slockande direkt i bilen på väg hem.
Nu har jag alltså landat här. Ögonen blöder och jag längtar tills imorgon då jag får rå om Theo hela dagen.

Veckan är späckad bortsett från imorgon. Onsdag, möte hela dagen. Torsdag kommer Johan hem.
Fredag kväll åker jag på jobb, jag har alltså tagit på mig extra jobb, vilket sitter fint i kassan men det blir bara denna månad då det numera innebär att jag isf bara får träffa Johan en dag på TRE VECKOR.

Jag har spelat WordFued så jag tröttnat nästan. Men jag har en jävligt viktigt match mot min arbetskollega som jag bara MÅSTE vinna. Vi får se hur det går med det.

Theo har fått en skiva idag. Med 102 låtar för barn. Det var som en nostalgi tripp genom sin egen barndom och vi satt en extra stund kvar i bilen bara för att höra klart "Tänk om jag hade en liten liten APA" ;)








Jag fick ett paket med ägg från en Bondgård idag. Johan svängde av vägen och gick in till en tant som stod i långkalsonger med en kopplad katt och köpte tre paket. Dagsfärska ;)















Theo hade fått ett super bra allväders ställ från Mormor. Från ICA Maxi, perfekt dagis kitt nu på hösten :)




Nu gråter ögonen och jag gillar inte riktigt tanken på att sova ensam. Men jag har ju min mini riddare brevid så det borde gå fint.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0