Mörka kvällar..




Jag somnade. Theo somnade. Vi sov i tre timmar och vipps är vi super pigga.. Ganska klantigt. Men alltid när jag råkar somna brukar någon ringa och väcka mig, men inte idag.. Så det blir tröttmössan som åker på imorgon.





Iaf så har jag det så lyxigt här hemma. Har en kille som utan problem roar sig själv medans jag tar ett bad. Sånt är lyx.

Annars har dagen varit trist. Kallt ute. Vi har lämnat igen några hyrfilmer, och hälsat på Morfar, men vi hade ju hoppats på sol. Istället är vi hemma nu, med tända ljus, Babar på tv och varma täcken i soffan.
Jag har packat om och är så gott som klar för att åkta tillbaka till jobbet.




Hittade en usb sticka med massa bilder på :)



Urkult för kanske 3 år sedan?




Min kusin med man samma år, också på Urkult. Har man någonsin tråkigt där?




Ronja och Nisse strax innan Winnerbäcks konsert i Gävle ;)




Jag och Melissa <3


Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0