Tisdag.





Det blev en ganska lång dag.

Vi åkte in till stan för att gå fyndlagret, hittade ingenting. Julen hade inte kommit fram.
Efter det körde jag hem Harry (min svärfar) och Theo. Själv åkte jag vidare och jobbade en liten stund.

När jag kom hem lagade vi mat. Hamburgare.
Theo har feber. Jag hoppar över mötet imorgon.
Stannar hemma istället. Johan jobbar än, jag fattar inte. Sen 05 imorse har han varit där.. och blir kvar långt in på natten för att sen stiga upp och jobba igen (!) galet.



Här hemma har det varit full rulle trots lite hängighet..








Den här minen får jag alltså när jag frågar om vi ska gå och sova..




Ja om jag inte minns fel så har jag fått berättat för mig att dessa busiga fasoner har även hans pappa haft i sig Haha



Ha en fin kväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0