Mobilens kväll..




Så var det kväll på barrvägen. Jag har suttit i tele en timme nästan och pratat om allt mellan himmel och jord med Ronja. Härligt och uppfriskande.
Tjatade en sväng med Jessica B också :) Hon kommer eventuellt hit med flickorna på Lördag :P Roligt!

Fick ett mms igår. På Theos väntande tremänning, mitt kusinbarn som gottar sig fint i magen :) Längtar tills i April då det blir mer bäbis mys.




Denna säng ska T få i julklapp, det är en gubbe här i Bergeforsen som tillverkar honom så det känns kul :) Och jag vet en som kommer bli glad :) Det stod mellan denna och den där plast bilen på toys r us "blixten". Men jag gillar inte alla dessa disney prylar. Dessutom skulle den verkligen inte passa i hans rum.

På fredag har jag tid för fotografering efter besök hos frissan. Första gången jag hoppas på riktigt kassa bilder då det är mitt ärr som ska fotas. Får se hur det går. Jag och J har gjort upp en plan. Vi ska köpa en ny film till T som kanske ger oss lite tid i sovrummet. Nee inte som ni tror! Vi ska ju renovera, inget annat. Så fönstret är mitt uppdrag och J ska måla tak. Spännande.

Berg flyttar in på TV. Jag gillar verkligen det!

Om man ska slå en signal till mammsen också innan man knoppar?

Ha de gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0