Omslagspapper




Jag och T har just kommit hem. Flingor och mjölk till mellis.
Jag har spenderat hela förmiddagen i Timrå. I en snabb lucka som vi blev lediga mellan två möten hoppade jag ner i stolen hos Shalle och hon plockade mina ögonbryn med både tråd och pincett :)

Effektiv dag.





Jultips, personliga omslagspapper :) Roligt att slå in julklapparna i :) Här har jag använt en bild på mitt kusinbarn som just fyllt 2.. Jag gillar det.

http://www.omslagspapper.se/








Jonson? Theo vill ha presentpapper på alla fordon som han sen håller upp luften och säger något som låter som Jonson? Jag har ingen aning vad han menar.






Har just pratat med min arbetskollega, det verkar som att det var ett grymt bra möte. Just när jag missade det.. Aha, han har återberättat en del så jag sörjer inte för det.

Ikväll blir det myskväll då vi får hem en förmodligen ganska trött och sliten J men ändå :)
Imorgon kväll kommer kanske Eskil och Jessica hit. Det blir en fin helg.
Svärfar är kvar tills på måndag då vi ska fira fardag här med buller och brak.


Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0