Home sweet home.




Hemma <3
Möts av svärfar i dörren. Han har plockat in posten och hjälper mig med väskorna.
Jag drar igång. Viker tvätt och grejjar. Här hemma lever vi :) Vi lämnar lite kläder på golven (så även jag) och det är ganska stökigt. Men jag har en åsikt om detta: Det innebär att vi har ett värdefullt liv? Här hemma syns det att vi lever :)

Det är skönt att vara hemma. Trots att jag mest har jobb i huvudet. Ibland är mitt jobb tufft.
Jag ska snart hämta hem Theo. Och mysa så klart. Ikväll ska jag på möte.




Vi var på bio i helgen. Tintin i 3d. Medans dom jag gick med ansåg att det är KULT, en klassiker som man måste gilla, kröp det i kroppen på mig. Fy fan vilken skit!




Hemma öppnar jag posten. Jag blir full i skratt när jag ser mitt troll mittemellan sina favorit tjejer (bortsett från mig) ;) med denna min.. Haha






Det är trist väder. Inte kallt. Men grått. och Grått gör mig små deppig.



Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0