"Blissen"



Gissa om T är nöjd när han fick både bilar filmen och blixten kläder.
Just nu är det de enda gäller.




I varje leksakskatalog letas blixten åt :)

Vi har varit ute hela dagen, eller ute. Ute och ränt.
Bland annat till fotografen där vi fotade ärr, Johan passade på att visa röven så vi fick det ärret dokumenterat också. Nu återstår och se vad som händer med detta. Jag har inte allt för höga förväntningar.




Jo, jag var ju till Frissan. Vet inte alls vad jag tycker än. Svek mitt blonda löfte då jag blir så sjukt less på utväxten.. Men vi får se hur länge det dröjer nu innan jag dyker ner hos "Shalle" igen och gör om allt :S Tur att jag inte behöver betala så mycket iaf. När jag satt i stolen och färgen skulle verka skickade jag ett sms till min mamma som jag delar med mig av. Älskar verkligen hennes lösning på min uppgivenhet ;) Haha







Vi kollar Idol här hemma. Adventsstakarna har hamnat i fönstren. Johan har slitit bort alla tallister inför takmålning i sovrummet imorgon.

Jag ska käka lite grönsaker och dip innan jag ska knoppa. Imorgon blir det julmarknad i Timrå, på kvällen kommer Jessica och flickorna.


Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0