Måndag kväll

En mysig eftermiddag med diverse inslag.

Vi slog till och grillade. Johan fixade det sista i hallen och jag inbillar mig hela tiden att det är klart, men det är fortfarande några lister kvar att måla, men det hinner jag göra imorgon :P




Theo och Johan busar som två galningar.



Lite vila på maten.


Mätt och belåten





Jordgubbar och Melon.




Jag tog mig en biltur med Sandra och Ida. Imorgon kommer Ronja, och jag har jobb att fixa så det där med att bara ägna dagen till T sprack. Men vi ska nog ha skoj ändå :P Drakborgen på förmiddagen skulle jag tippa :) Hoppas bara Ronja vill följa med mig på kvälls spektakel med farmor och Fanny :)
Just nu kollar vi BB och snart blir det till att sova..

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0