Snabb uppdatering.

tid? Jag hinner inte med datorn så mycket..

Idag har jag inte varit hemma just något. Johan har målat hallen och under kvällen hamnade jag i en pysseldimma efter ett besök på Panduro tidigare idag.

Jag har lyckats fått hem och fått ihop både cykel och kärra men det har spöregnat hela dagen så vi har inte provat den än.

Vi har under dagarna..



Klippt Theo. Ångesten sitter i.






Men han är ju så klart vacker ändå





Theo roar sig med att se sig själv i webcam :)






Jessica B har varit på besök och det var ju super trevligt.

Hur som haver hoppas vi på bättre väder imorgon. Eventuell inflyttningsfest och tapetsering här hemma..

Ska bli mer flitig här och använda kameran mer. Men just nu är det sjukt mycket JOBB och ANNAT som prioriteras.

Ha en super fin kväll/natt.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0