Full rulle..

Det är fullt upp just nu.

Skulle kunna kalla mig själv ett vrak men så är det ju inte. Det bara känns så ibland.
Inskolningen går bra, men jag har fortfarande min betänkligheter och inser hur BORTSKÄMDA vi varit på förra dagiset. Jag har knåpat ihop en tavla som dom ska få av oss imorgon, vi är ju bjudna på grillfest hos Torparna. Saknar dom.

Theo flörtar som en galning med tjejerna på dagis, och han har hittat sina favoriter.
Idag var han super super trött tack vare en natt med hosta, men det gick ganska bra ändå.
Imorgon ska jag lämna honom. Hoppas det går bra det med.






Idag har vi varit med däck till en firma. Jag har sålt min bil. Lyckades få betydligt mer betalt än vad jag kunde drömma om, så nu har jag en ny fin och bra bil (hoppas jag)
Efter att vi lämnat dom åkte vi till Jocke och Bella, Oliver fyller ju 3 år så det skulle vi fira :)

Det var en trevlig kväll.

Nu svider mina ögon och jag ska sova innan morgondagen kommer.
Då blir det dagis, sen ska vi träffa min kusin och moster innan vi åker och grillar på torpet.


Ha de fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0