Måndag igen



Min coola kille innan dagis.




FINA SÖTA BARN.




Det är bara måndag och jag har egentligen redan börjat jobba. Kan inte låta bli, vill gåärna få saker gjorda. Ligger efter med ekonomin sen sjukdom förra passet. Idag fick jag ett nytt headset till mobilen, bara som en söt snäcka som sitter i örat via blue tooth, smidigt i bilen då jag pratar mycket mobil där, både jobb och privat.

I Sundsvall skiner solen, det är underbart ute.
Jag och Farmor var till Fyndlagret, vi handlade lite och jag fick med mig flyttkartonger hem av fina Sandra.
Sen åkte vi till Wretmans och lunchade innan jag körde hem farmor.

Nu ska jag strax på dagis och hämta Theo, ska försöka vara ute lite i detta härliga väder :)

Ha en fin dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0