Doris



Igår kväll packade vi och packade och packade.. men medans vi gjorde det hade vi ett troll som gjorde det motsatta. Packade upp :) Jag blev smått galen..





Flyttlådor igen då..




Och Theo ska vara med överallt så klart




Rörigt så in i bänken är det här hemma




Och det finns prylar i varje litet hörn.




Vi dansar till musiken.




och när man inte är med fullt ut hinner det hända mycket.



Vi smyger med glassen..



Idag åt Theo frulle med Fanny medans jag var på uppdrag.




Jag hämtatde hem drömmer imitt lic och gömde undan henne. Vi får inte ha djur här egentligen.. :( Men enda chansen för att jag skulle få behålla henne var att ta hem henne idag och så blev det. Doris anlände och hon trivs fint.




Jag hade inte sagt något till Johan för han hade antagligen övertalat mig att vänta och jag kunde inte vänta på Doris :)




Så när hon kommit hem ringde jag och sa som det var och han bara skrattade.


Nu ska jag fortsätta dagen. Skatteåterbäringen ska tydligen ha kommit? Dags att kolla brevlådan!

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0