Torsdag kväll



Lill Buddha!
Ni som känner Johan sen barnsben ser ju vem han är lik här :P




Dom är lika när det gäller fotboll också ;)






Vi har pussats och kramats en massa ikväll och trots dom totala vredes utbrotten som kommer så fort ordet N E J faller i munnen har han varit super mysig.




Johan kom hem från Jobbet med värsta smärtan i örat. Jag skickade upp honom till vårdcentralen där läkaren säger att han har fått en kraftig öroninflamation och åker därifrån med penecilin. Han har haft riktigt ont ikväll, men nu har han somnat på soffan och jag hoppas ha får sova ett tag




Jag har packat mera, skruvat av benen på borden och donat och förståss, varit med Doris :) Johan gillade henne jätte mycket också ;) Som tur var..



Theo har somnat och jag inväntar BB. Längtar efter sängen massor egentligen men det får vänta lite.
Surrade med Reema idag, han kommer med nycklarna imorgon :) KANON!

Ha det bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0