Helvild










Jag och Theo pysslade en massa igår. Det är ju roligt om han kan dela mitt intresse :)








Idag har det varit fullt ös sen TIDIG morgon. Både Fanny och Theo är friska. Jag och T vinkade till Johan genom fönstret imorse och han skrattade och var glad. Han är verkligen frisk igen, för han är hel vild.



.. ja... Helvild.

Vi har diskat en massa på morgonen och Theo hjälper så gärna till.
Det är super fint väder så på eftermiddagen ska vi bege oss ut en sväng.




Ikväll ska loppisen förberedas. Eventuellt får jag med mig Pappa till Huddik, om han är intresserad och om han hinner. Lördagen ska jag kolla melodifestivalen. Syrran ska jobba där :) Johan ska ut med vänner.

Jag förbereder en "månads middag" men måste nog ringa Linus för några tips.


Ha en bra dag. Det har vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0