Roliga dag.

Drakborgen.

Vi åkte dit direkt då det öppnade och Theo SPRANG in, slet av sig skor och jacka sen var det full rulle.




Vet inte hur många gånger vi åkte denna rutchkana, kan ju inte sticka under stolen heller att jag tyckte det var roligast på hela stället ;P



Vi klättrar i ställningar uppe i taket, vilka upptäcktsfärder :)



På väg upp med pappa.




Krypa under, hoppa över, åka ner och klättra upp SUPER KUL!



Spännande hinder banor.





Fotbolls proffsen!



Mera kana.



Både jag och Johan blev slut av allt kutande fram och tillbaka, upp och ner :)



Men Theo höll ut.



Jag trodde Theo skulle tycka det var roligt att köra motorcyckel. Till en början var det spännade... men...



Innan banan var slut skrek han, det var enda sura minen på drakborgen idag. I övrigt var det succé




Basket stjärnan blev sur över sin längd :P


Efter lekstunden slockande Theo så vi åkte vidare mot BOOM och nu har vi äntligen beställt vårat tvrums bord :)
Sen blev det IKEA. Länge och Grundligt.

Jag blev förälskad i sängstomme och sänggavel, sjukt praktisk då vårt sovrum inte alls är lika stort som här.
Det kommer bli MYSIGT









Här hemma är det renbäddat och jag har glömt att äta middag. Somnade ett tag på eftermiddagen innan Johan åkte och tränade så de får bli lite honungsmelon och nu sängen.

Ha de fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0