Tisdag

Sliten som få skulle jag säga. Tröttheten spränger i hela kroppen, men jag njuter ändå av Theo och han energi, han delar med sig :)

Igår var jag uppe och såg big brother, det var ett misstag, hade kunnat sovit igenom det där. Johan ligger och sover och jag & Theo kollar barn tv. PINGU!

Idag har vi massor på shemat. Drakborgen, grillning, (sen hoppas jag att jag lyckas klämma in Ikea) röjning hemma m.m
Det ska bli en bra dag.

Jag har nästan slut på batteri i min kamera :( och hittar inte laddaren. Så irriterande. Men man kan ju inte trolla. Får se hur länge den håller ut i dag. Om man ska ta och koka lite ägg till sambon och packa skötväskan så det är gjort?

Yes.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0