Tidig morgon..

Söndag. Härliga Söndag.
Jag fullkomligt älskar Theos nya rutin - Att stiga upp före 06.. Eller inte.. Fan så morgon trött jag är.

Tack och lov är han duktig på att leka ensam så han har byggt med duplo lego hela morgonen efter vi ätit frukost.
Det är mer vindstilla idag och jag ser fram emot att komma ut. Jag ska till fyndlagret för att se om byrån i samma serie som Theos garderob finns kvar. Skulle vara guld isf. Vi bunkrar och rensar inför flytten. Men det värsta, förrådet har jag inte alls ens velat ta tag i.. Det kommer det kommer..

Har tagit fram vegitarisk färs idag så jag och Theo ska prova veg :) Då skulle min vän Linnea bli stolt om hon visste det. Haha. På Tjörn när vi umgicks och så även i Nicaragua hade vi den disskutionen många gånger. Vi åt mycket ute tillsammans och även hemma fast jag är ett kött monster och hon motsatsen :) Det gick ändå! Men idag ska vi prova igen. Kan ju bli spännande. Vet bara inte vad jag ska göra med det. Herrn i huset är nog inte så sugen på det idag, förmodligen ingen mat överhuvudtaget ;)

Vad dagen mer har att erbjuda får vi se helt enkelt.

Ha en fin dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0