Mars 19, 2011




Vi gjorde oss iordning hemma igår. Sen åkte vi till Markus och jisses så fint han bodde. Ända nackdelen var att han hade en ödla, en ganska stor och den var snuskig. Den satt på Johans huvve och hoppade runt omkring tills den blev inlåst igen :)
Ganska omgående fick jag åka hem för att hjäla mamma. Theo hade kräkts ner hela rummet och har fått i princip varenda biverkning man kan få av det där vaccinet. Men han mår bättre nu.







Jag och J höll oss i bakgrunden under konserten. Trycket längst fram gav oss panik så vi dansade i bakgrunden :)
Rundade av redan vid 01 och idag vaknade vi halv elva. UNDERBARA sovmorgon.
Jag har varit iväg och hämtat hem Theos nya säng. Ska spraya och måla den lite när vi flyttat. Den är super fin som den är men det skär sig lite till det övriga som han ska ha på rummet.






Måste väl erkänna ändå att jag känner mig ganska suddig idag. Men jag har duschat och förbereder mig för kommande kväll. Supé med tre rätter och konsert igen. Vilken helg.
Om Theo är kry blir det drakis imorgon, idag ställde vi in så han får hinna återhämta sig. Han sover just nu i Johans famn :)


Ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0