Lilla lilla feber gryn..




Känns som jag exploderar.

Vi hade en toppen trevlig kväll igår. Roger var suverän :) och maten var toppen!
Då jag kom hem tog jag in Theo till oss och sen var jag uppe 5 timmar. Han är riktigt dålig.
Hög feber, snorig och allmänt hängig. Inatt var han helt otröstlig, han och grann ungen skrek ikapp.
Johan tog sovmorgon och jag fick min efterlängtade sömn under eftermiddagen.
Nu sover Theo men vaknar av en rethosta som vi inte får bot på.
Han blir så klart hemma med mig imorgon och det ska bli skönt att bara ha en lugn dag.
Jag ska till färg affären en sväng för att rådfråga om hur jag ska göra med sängen, då kommer pappa hit och passar T.

Det har varit mysigt att haft mamma här i helgen också. Synd bara att det skulle bli sjukstuga just nu, men det kommer ju fler gånger. 4 flytt lådor har jag fått ihop under denna lefighet. (under all kritik) kanske kan få ihop lite imorgon också.. vi får se. Hur som helst så letar jag efter den optimala dvärgväduren just nu. Ska återuppta mitt ungdoms intresse och införskaffa en liten vän. Hade som flest 11 kaniner när jag mindre. Nu räcker det med en :) Jag längtar! Hittar dock ingen uppfödare som passar, men det är ju inte tid för det nu heller, dyker kanske upp..

Tröttheten är påtaglig och min kropp strejkar snart. Nu blir det till att kurera Theo och hoppas på mer sömn inatt så vi är lite piggare imorgon.

Ha en fin kväll..

(Jag tycker det var trist att "Nikey Stockholm" fick lämna ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0