Kan själv..

Vad hände? Visst att Theo var vaken länge igår.. Men jag kunde aldrig drömma om en sovmorgon för det.
Tio över nio ringer mobilen,
Johan: Vad gör ni?
Jag: Soooover (aningen förvirrad)
Johan: Nu!? Men vad gör Theo då?
Jag: Han sover också..
Johan: Oj då.. vad har hänt?

Hahaha... Ja vad har hänt. Tio över nio. Vi skulle varit på dagis tio minuter innan. Fick ringa in oss sena.
Slängde ihop en välling. Han brukar inte få det till frukost men idag blev det så.




Theo blev så ivrig och skulle så klart klä sig själv.







Han är duktigt som tusan men ibland blir det lite fel :)


¨

Så med lite hjälp av mamma var vi snart klara att ge oss av..




En busig glad kille redo för dagis.


Väl där skrev jag in dom nya tiderna och bokade ett utvecklingssamtal.

Nu är jag hemma. Jag har röjt ur skafferiet, och garderoberna..
Tänker ta en dusch och bege mig mot fyndlagret.
Kan inte förstå att vi får vårat hus på fredag.
Vi skriver dom sista papprerna på fredag och då får jag nycklarna av Reema, gissa vad jag gör sen?
Jag ska ensam åka ut till huset och bara njuta! NJUTA! Sen gissar jag att jag packar bilen full av det viktigaste och kör flera vändor..


Som vi väntat på den dagen! Men nu: Duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0