Hemma dag

God morgon.

Jag somnade igår. Sov bort hela kvällen. Någonstans mitt i "Annorlunda familjer" drog jag in i dimman, jag som lovat mig själv att se "En unge i minuten"..

Jag Johan och Theo var ute på en långpromenad igår. Det var så otroligt härligt. Direkt hemma blev det läggning och soffläge.

Idag är det nya tag. Jag känner mig piggare.
Vi har varit ner i stugan och slängt in tvätt. Inser hur mycket lättare allt är nu när Theo faktiskt kan hjälpa till och han vill hjälpa till :) Super duktig är han.




Vi har diskat.. Det toppar nästan att dammsuga numera :)




Det är så spännande med allt vatten.




Sen har vi dansat. Dansat en massa och Theo är nöjd över sina nya tröja.


Nu ska vi fortsätta dagen här hemma med lite pyssel.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0