Back in Gävle


Theos faster kan det där med blommor hon :)


Jag är I Gävle. Det är tok varmt. Hur varmt som helst.
Började dagen med en lunch på stan tillsammans med Emma, Peter och Kian.



Sen åkte jag till Rikard och lämnade en blomma, han blir ju ** år idag :) Men vi firar honom senare i sommar :)




Åkte vidare hem till Carina och fick träffa hennes mamma, det är kul att få ett ansikte på människor man hör mycket om :) Hon spöade dessutom Carina i tv spel så jag diggade henne direkt.
Vi tog en promenad vid kolonistugorna och det var så sjukt fint där.

Sen gick vi hem och surrade en del. Anders lagade super god middag och Kian, Emma och Peter kom förbi. Vi satt ute och njöt i värmen.










Killen har ju blivit så stor och det känns surt att jag träffar honom så sällan.






På fredag får ju Theo träffa honom också, det blir roligt.

Just nu posar Carina i olika klädalternativ inför morgondagen, vi har bokat ett tidigt tåg till Stockholm så vi hinner vara där ett tag.

Nu ska jag apacka om och vara lite mer social än att hänga här ;)

Ha det fint.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0