Traktor

Jag och Theo håller på att göra rabarber saft. Imorgon bitti får vi se hur resultatet blir :) Jag är föga skeptisk, men det återstår att se. Vore ju skoj att kunna ha med sig en flaska till Eskil.
När vi gjort morgonstöket kom Pappa och Farmor, vidare åkte vi till det där stället med traktorer. Vilken succé.
Theo blev lite rädd och ville inte gärna provsitta, men på lite avstånd lyste hans ögon och han for runt som en dåre och skrek "TAKTOJ".. Till min lycka fanns där även en barnfilm med traktorer, han fick den av Farmor och vi ska se om även den gör succé ikväll. Lill vännen har nu somnat utmattad efter en förmiddag med massa intryck.
När han vaknar ska vi åka till pappas lägenhet. Jag ska skriva ut diverse prylar. Ska försöka få med honom på en promenad också. Känns bara deppigt att sitta hemma när jag vet att Johan inte kommer hem förns sent ikväll och dessutom måste börja jobba redan 06 imorgon. Jag kommer aldrig ens gå in på den nya butik han jobbar i. Blä för den och för att grabbarna måste jobba som dårar.

Imorgon efter att ha lämnat T på dagis åker jag till Åsele för jobb. Sen stannar jag i Ramsele. Över midsommar som jag firar med Jessica och Eskil. Johan ska med Robin till Junsele och sen får vi se vad vi tar oss för :)
Det bästa ska ändå bli att få träffa det nya tillskottet Lily.

Japp. kanske dags att hänga tvätt nu då.

Ha de fint.




Äntligen har jag lyckats l´ägga upp en video :)
Jag försöker verkligen muta honom med diverse men det är bara traktorn som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0