Bilder och skoj från helgen som varit !

Det är söndag och jag känner mig fullständigt utmattad, nöjd, lycklig och pirrig.

Helgen har varit fantstisk. På alla vis.
Johans släkt kom under fredagen och vi käkade och myste hela kvällen.
Snabbt kom lördagen och det blev en rundtur med bil till FrökenFräken och fyndlagret sen hem och fortsätta förberedelserna för Theos namngiving.



(God tårta)



(Theos fina cykel som han fick av min farmor)

Det var lyckat det också. God mat, goda människor och bra musik. Moa spelade låtarna just som jag föreställt mig och jag beundrar mig själv som inte grät. Däremot lyckades jag övertala pappa att läsa fadderbrevet, för det kände jag att jag inte fixade. Då skulle jag gråtit. :)



(Fina kläder, strumpor och en kanonfin sandlåda kom från Gävle)

Jag måste säga att jag blev lite nervös på tanken att J skulle skruva ihop denna. (Han blir ju lätt frusterad då saker inte går som han vill) :) Men idag fick han super hjälp så nu har vi både en fin och otroligt uppskattad studsmatta från Morfar och en lika fin sandlåda som ska fyllas med sand imorgon från Tina m Familj och Niklas. :)




(Theo håller hårt i Fadderbrevet som ska postas till London, Linus var saknad, men vi ses ju snart förhoppningsvis)



 

 

I samband med Theos namngivningsceremoni har du Linus blivit utsedd till Theos Fadder.

Vi tycker att du är en bra förebild som Theo kan se upp till och lära sig mycket av på livets långa väg.

Vi hoppas att Theo kommer att känna stort förtroende för dig och att du kommer att vara en person som han känner sig trygg hos och kan anförtro sina problem till.

Hjälp oss vägleda Theo genom hans liv. Stötta honom och kom gärna med goda råd när han står inför svåra beslut, låt honom ta del av dina erfarenheter och hjälp honom växa upp och bli en självständig, trygg, viljestark och lycklig kille!

Fadderskapet innebär inte att du förväntas överösa Theo med gåvor däremot hoppas vi att du skänker honom tid och kärlek.

Du kommer betyda mycket för Theo och vi hoppas och tror att han kommer betyda mycket för dig.


(Linus:  både jag och Johan skrattar lite högt när vi läser att du ska dela med dig av dina erfarenheter, du vet vart gränserna går och att lära honom allt du kan, ja det kan komma att bli en disskution) HAHAHA
Men du är bäst iaf!



(Sara, Johans systerdotter läste upp en fin dikt)



Av Siv Andersson


Trevligt!




















(Fina Neo bar fluga dagen till ära) :)


Tack till alla er som var med under dagen/helgen. Jag är otroligt tacksam och just nu känns det oerhört tomt på barrvägen. Känns som jag kommit Johans familj enormt mycket närmare efter denna helg och det känns toppen!


Dagarna innan..





(Nakenfisarna badar)

Hade jag min kusin och hennes Eskil här på besök.



Vi besökte norraberget och lekte i lekparken.





(Grabbarna njöt i cykel kärran)




TAAKKTORRR i tidningen.





:)



Jag vet inte varför men så fort Theo är utan brallor drar han ner blöjan och det ser ganska roligt ut.



Glass på drakborgen.


Eskil kör bil :)

När dom åkt blev Theo uttråkad. Det första han gjorde morgonen efter var att springa till grinden där han morgonen innan mött Eskil och där stod han länge och ropade "EKIL" EKIL"..



Mina ögon blöder och jag ska upp tidigt imorgon för det finns att göra om man vill.
Tillskillnad från andra har jag ju ungdomen kvar, så det gäller att ligga i ;) Helgens interna!

Ha de fint allesammans.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0