Tisdag kväll.. God natt

Idag åkte jag och T till farmor, jag somnade till och vaknade som igår två timmar senare. Jag och T kan verkligen det där med att sova på dagen. Kändes lite dumt att dessutom somna borta men farmor sa att det absolut inte gjorde något :)

Jag hade som tänkt att åka och slänga sopor ikväll, sopsorteringen och hämta sand, men det är för sent, J jobbar ÄN. Får ta det imorgon. Då ska vi även på ett traktor museeum. Det blir roligt för Theo. Jag fick bokstavligen slita traktorn ur hans händer ikväll när han skulle sova.

Sitter och kollar House, men funderar starkt på att lägga mig och läsa na boken istället. Kollar upp campingplatser på Öland och jag hittar så mycket fina platser. Men först Ekerum, det är hjärtat!


Nu vill jag ha hem min Sambo! NU NU NU!!!


Från det ena till det andra: Som man bäddar får man ligga eller? Så lyder ordspråket iaf. Och det där med att "behandla andra så som du själv vill blir behandlad" stämmer ganska bra överrens med en människa som bara tänker på sitt EGET bästa? Inte NÅGON annans. Jag hade skämts om jag var du, men sakmmen lyser med sin frånvaro! Är iaf glad att jag inte är insyltat i det där mer, att jag klippte av direkt. Så nu ska jag inte grotta mig mer heller. Blir bara så ledsen!


Om man ska ta och hänga tvätten och knoppa?

Sov gott!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0