You to!?



Det här citatet fick mig osökt att tänka på ett samtal mellan mig och Carina.
Det är och förblir en hemlighet men vi är rätt lika. Sen om alla inte är som vi, lika lortiga och inte så där fisförnäma det tror jag inte vi bryr oss ett dugg om ;) hahahahaha.. Men det är ju ändå skönt att veta att det finns någon som är likadan.




Theo sover fortfarande och jag grämer mig över mattan. Mattan som jag fick tillbaka från kemtvätten IGÅR, IGÅR la ja den på golvet och direkt kom ett teken på att det verkligen är HÖG TID att pott träna för den vita nytvättade mattan är ner bajsad. Den hann pryda golvet i ca 9 timmar.


Jag börjar bli smått uttråkad då traktorkillen sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0