Grymt bra dag..




Vi har haft en kanon dag. Åkte till Bredsand där farmor bor och vipps så var det sol och härligt ute.
Vi åkte till havet och jisses vad härligt det var.
Jag och Theo tog vårat första dopp i havet :) Han vägrade gå upp ur vattnet. Vi fick god tonfisk sallad som farmorhade med sig och solade och njöt ett tag.
Vidare hemma, jag började klippa gräste och rätt som det var var hela byalaget med ungar hos oss. Det var hur trevligt som helst. Emil, grannpojken stannade kvar och badade med Theo så jag kunde lätt och smidigt klippa gräset :) Johan kom hem och vii käkade på altanen. Theo var super trött och somnade med traktorn på nolltid.
Jag och Johan slappade framför Allsång och just i skrivande stund fixar han mitt hår. Vi har blivit bjudna till Jocke och Bella imorgon innan vi ska ner på stan. Hoppas hoppas på bra väder. Jag har turen att pappa lämnar Theo på dagis så jag får sovmorgon. Grabbarna däremot måste upp och jobba :/ Minns inte sist jag och J sov ut tillsammans. Vi planerar veckorna i husbilen och allt känns spännande och roligt.

Nu måste jag ta kontroll över locktången innan mitt hår brinner upp. ;)

Ha en fin kväll. De har vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0