Bra start?

Dagen fortsätter med kassa nyheter. Johan blir inte utskriven från sjukhuset, dom vill ge honom mer antibiotika. Jag och Theo hälsade på honom och han mår bra, det är ju huvudsaken.

Pappa har dragit ut sin tand, han har sån tandvärk så efter att vi hämtat husbilen la han sig i den och han sover nog ännu. Fanny och Tuva har också lagt sig. Jag och Theo har ätit middag.
Theo fick traktor bestik av Carina och Anders i 1 års present. På den tiden var han inte så intresserad, han åt heller inte själv. Igår när jag letade bilnyckeln fann jag dessa och gissa om det blev SUCCÈ vid middagsbordet! Så, Carina: TACK! Spagettin bara skopades ner i magen på en sekund och Theo brummade och åt helt själv :)



Trots alla motgångar känner jag mig vid gott mod. Jag längtar tills vi kommer iväg, men huvudsaken är alla mår bra. Tur att vi har bokat in två veckor, då blir en dag eller två mindre inte så mycket.
Så länge kollar jag och Theo film och myser som tusan. Snart ska vi ut på tur och kolla in Forsmon :)







Nu ska vi prakera bilarna, traktorerna och lastbilarna på plats.

Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0