Måndag.

Idag när vi skulle till Dagis rasade det snö från taket. Tack och lov kom det på mig och inte vagnen som Theo låg i. Det gäller verkligen att se upp..

Super härligt väder ute har det iaf varit.. Jag hämtade hem Theo och han var jätte trött trots att han sovit i två timmar. Han kommer förmodligen snart somna. Tidig kväll.





Trött och mojjig grabb som kom hem från dagis.




Men lite barntv sitter aldrig fel..






Jag är snart klar med ett av alla i raden fotoalbum. Detta till oss själva. Snart dags att framkalla en ny laddning kort.





Theos min när han blir förbannad :)




Anteckningar i kalendern ;)





Och lite lek också så klart.



Idag, den dagen som jag helst ville prata med Ronja, ville hon även prata med mig för hon ringde från Thaland idag :) Har även surrat länge med Erika, min gamla klasskamrat. Och även fast vi knappt haft kontakt på snart 6 år, känns det som igår när vi pratar med varandra. Otroligt.

Johan har nyss kommit hem från en promenad och jag ska iväg till friskis och svettis strax.


Det här kom att bli en givande, spännande dag och morgondagen blir ännu mer intressant.

Ha en fin kväll.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0