Fredag.



Igår kväll medans pappa var på hockey hade vi myskväll :)





Idag var sovmorgonen som bortblåst. Theo var hugrig och på topp denna morgon..





Den snygga tröjan som Johan varit och köpt :) Han ser lite extra busig ut i den.





Blixten på kameran är inte så omtyckt ;)




Theo springer ut i hallen och rycker i sina ytterkläder hela morgonen, han vill iväg till dagis.




Men då jag försöker förklara att det är för tidigt resulterar det i krokodil tårar för den lilla pojken har lärt sig att fejk gråta.. Det ser ganska roligt ut. När vi väl ska gå tror jag så klart att han ska stråla och bli glad men då hade han nog ändrat sig för då ville han inte alls gå.

Iväg kom vi iaf och nu är han på dagis.

Jag har tagit rätt på tvätten. Mailat med en arbetskamrat som ska komma hit i början på februari. Vi ska montera upp projektorn och ha en hel plugg dag för jag ligger efter och även hon. Det blir nog trevligt!

Jag skulle vilja göra något idag, åka till farmor eller Ikea. Men jag har ingen bil, heller ingen bilstol.
Johan fick tid för bilen om över en vecka och det kommer inte bli någon billig historia som det hördes. Tänk att oväntade utgifter alltid ska komma som på löpande band, dom vägrar sprida ut sig.
Så nu har vi en bil under kommande vecka, vilket inte hade varit något problem om det inte vore för att jag ska jobba. Aja, på nått vis ska de lösa sig också.

Det blir kanske en promenad och sen fix hemma. Ikväll ska jag på afrikans dans, det ska bli spännande :)


Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0