Back Home



Tillbaka på fridehsgatan.
Jag åkte och handlade. Dumpade varorna, hämtade Theo och förberedde middag.
Då vår vita bil fullständigt strejkat imorse fick jag hämta hem Johan från jobbet.
Vi åt kycklingfilé och det blev super gott.





Johan fick paket, biljetter till Hoffmestro, fisketripp till högakusten och gymkort och hårvax :)
Han var nöjd :)








Theo är på strålande humör :)





Mina favvo grabbar <3





Semel dax.





SysterYster.





KäRlEk




Gräddig kille.


Det är skönt att vara hemma igen. Imorgon ska jag vara med Theo hela dagen.
Är det lika bra väder som idag ska den spenderas utomhus. På eftermiddagen kommer min pappa och farmor hit för mer firande :) 8 dagars ledighet att fördriva då.. Fixa här hemma står högst upp på listan.


Känner mig på tok för trött för att vara vaken nu. Grubblar över bilen men kopplar bort det nu.

Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0