Trevlig dag

Som jag skrattade igår var längesedan.
Jag och J åkte ner på BiteLine och åt en GOD middag sen knallade vi bort till bion och såg Änglagård, Tredje gången Gillt, och när filmen var slut var jag kolsvart runt ögonen för jag skrattade så tårarna sprutade. Vi tog bilen på en åktur efteråt och när vi kom hem kollade vi på solsidan = mera skratt.

Halv tolv somnade vi och Halv tolv vaknade vi. UTVILADE. Så härligt.
13 kom Theo tillbaka nöjd över att ha fått varit med Morfar och ledsen när han skulle åka.
Men vi gjorde oss iordning för att åka till Jocke och Bella. Jocke är Johans arbetsledare.
Skit skoj att träffa dom och vi hade tre jätte trevliga timmar tillsammans.





Theo och Oliver lekte för fullt och vände upp och ner på hela hans rum ;)




Lilla Lova som bara är 2 månader sov mest, men en snabbis var hon med hon också :)


Då vi skulle därifrån lyckades vi såklart köra fast med bilen, men tillslut tog vi oss till CityGross för att handla.
Då vi skulle hem igen blir vi ju inte ett dugg förvånad över att plogbilen inte varit hos oss trots snöstorm hela dagen, så det var bara att ploga uppfarten. Annars hade vi kört fast igen. Det är total snökaos här och min bil har snöat över helt. Orkade inte ta tag i det nu.

Jag har städad och diskat. Theo har lagt sig för ett tag sen och Johan snarkar på soffan :)

Jag har smsat med Mallis, en gammal vän från tiden på gymnasiet. Vi har haft mycket roligt ihop. Hon och legenden "Ok Jocke" som på senare år blev ett par kommer hit imorgon och det ska bli trevligt.
Först ska vi på en visning, känns lovande denna gång, men jag hoppas inte på mycket. Bilderna brukar ljuga en hel del. Men blir det av så ska jag köpa mig en piasava kvast ;)

Nu till boken: Stannfåglarna.
Så jag kan lämna tillbaka den till mamma.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0