Torsdag.

Full rulle hela dagen.

Ikväll provade vi Sollefteås skidbacke, där fanns iaf blades att hyra och det gick betydligt bättre. Även om jag trodde att det skulle gå ännu bättre. Det var sjukt roligt och jag kommer få en grym träningsvärk i benen då det var två år sen jag åkte sist. Backen var någon för brant för min smak så jag valde bort 90 graders stupen och hoppade liften innan ;)

Jag har lagt mig i sängen och kikar runt lite på IT, ögonen svider och jag ska snart sova då det väntar en inteniv dag med tidig start imorgon.

Saknar dom hemma enormt och ska se till att betälla tårta och köpa lite fika innan helgen så det är gjort.
Nästa helg blir en friluftshelg om vädret tillåter, inser nu hur otroligt skönt det är att vara ute :) Bara det inte är för kallt. Vi har -22 här nu och det är lite väl kyligt kan jag tycka.

Got natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0