Ställa om..


Jag hade bestämt igår att väcka Theo idag, att han inte skulle få sova så länge som till nio på morgonen eftersom det blir tuffa tidiga dagar nu då jag åker och jobbar. Snacka om att misslyckas.
Klockan nio vaknade jag igen av att han klappade mig ¨på kinden och ropade (snarare skrek) MAMMA! i mitt öra.
Så var det med att vända tillbaka dygnet. Samtidigt har jag verkligen längtat efter att han ska sova lite längre men det är nog mest bara dumt, för det blir jobbigt för honom att ställa om varje gång jag ska iväg och jobba.



Men vi båda gillar ju att sova.


Jag har packat väskan, diskat, plockat undan och fixat här hemma. Nu fattas bara att tanka bilen och lite annat små fix. Jag tänker överraska Johan med våfflor idag :)
Jag och Fanny var på pass igår, det var skit roligt men grisjobbigt.

Jag ska hoppa in i duschen och sen hämta Theo. Men först hitta mitt usb minne så jag kan skriva ut Johans present på jobbet. Han fyller ju 27 år på måndag :) Tur att jag slutar den dagen. Tårtkalas igen!





Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0