Kvällning.

Så rastlös och uttråkad som jag varit idag/kväll har jag inte varit sen jag var 13 kanske..
Blev bättre iaf när J kom hem från jobb. Vi hämtade hem Theo sen värmde vi på rester. Varför har just fredag blivit vår rest dag? Då alla andra äter nått extra gott slänger vi i oss veckan överblivna :S 

Efter lite övervägande bestämde vi oss för att gå ner på stan. Blev en LÅÅÅÅNG promenad på två timmar. Så otroligt härligt. Och under den stunden kände jag mig mer än tillfreds. Vi hann med att svänga in på RUMMET också. En super fin affär, har dragit mig lite för att visa J, då jag tycker det är på tok för dyra saker där men nu kunde jag inte hålla mig och som jag trodde blev han förälskad. Han ropade från andra sidan affären: 
-"Emelie, kom och kolla in den här lampan, visst är den snygg" 
- "Öhh ja det ser ju ut som en vanlig lampa, vad kostar den då?"
- "1600 kronor, det är väl inte så farligt?"
- "1600 för en vanlig vit lampa, är du galen"
Johan försvrade sig snabbt med att den han faktiskt spanat in, lite längre in rummet faktiskt kostade 11 000. 

Jag blev lite smått nervös då han började kolla på kryddkvarna för över tusen kronor styck, hujedamig. 
Tacka vet jag dom tyger och rean dom hade, det gillade jag ;) 


När vi väl kommit hem började det spritta i benen på mig igen. Men det var bara att ge sig.. 
Imorgon bitti ska vi alla upp i tid för att promenera till friskis och gå på varsitt pass där. 
Efter det bär det av till huset för att spana in lite mer. Men innan det måste vi flytta bilstolen till min bil, hur det nu ska gå återstår att se..


 


Jag har haft så tråkigt att jag till och med har åkt och tankat bilen i tristress.
Johan har somnat på soffan och Theo sover i sin säng.
Tror jag ska ta och beställa hem en god bok, mitt sömnmedel, min kväll räddning.
Måste ha nytt att läsa.


Hoppas ni njuter er fredag och inte är lika rastlös som jag.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0