Idag är ingen vanlig dag...



..för det är Johans 27 års dag, Hurra Hurra Hurra :)

Ska bli så skönt att få komma hem till mina favoriter och fira den större versionen!
För mig är födelsedagar viktiga. Av 365 dagar på året har du bara en som är din egna, det ska firas.

Då jag vet att Johan inte är en av dom sörre följeslagarna på denna blogg vågar jag iaf hinta om dagens suprises ;) Detta år har han verkligen NOLL KOLL! Han tror att jag är bankrutt, pank och fattig, men jag har varit slug som en räv! Tre år kvar till 30 :)

Snart fyra år med samma kille, hade jag varit 17 hade jag varit döö less vid det här laget, men inte med Johan! Han är den bästa och jag skulle aldrig kunna tänka mig att spendera mina dagar med någon annan heller.

        



Ha en fin dag, det ska jag se till att J får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0