Härlig dag.



Theo sov ganska länge i vagnen och vaknade svettig lagomt tills vi högg in på efterrätten. 
Pappa och Syrran lagade super gid tre rätters middag och det var jätte trevligt. Farmor var också här :) 
Tidigare på dagen var vi i Birsta och flanerade. Jag har varit trött, jag somnade inte förns klockan var runt 04 inatt. Boken jag läser handlar om Osvalds uppväxt, det är min mormors gubbe och jag tycker mycket om honom. Men som dom levde på den tiden. Inatt låg jag och kved mot kudden och grät för jag tyckte det var så hemskt. 

Vi har inte varit ute heller, det var för kallt idag. Imorgon ska vi eventuellt till Härnösand. Jag vill till en butik där. 
Får se vad vädret och sambon säger. 

Tackar ödmjukast för fina presenter. Smycken, ny cd skiva med grymma covers att poppa i bilen, bestik, pengar, presentkort på Panduro och en SUPER grym middag. Näst på tur är jag och Johan som ska laga, vi ska planera. 
Under kvällen har han frästat med utlandsresor och jag suktar. Problemet är att jag inte är beredd att lämna Theo i en vecka och jag vet inte heller om jag är beredd (för hans skull) att ha honom med.  




Goa killen som leker i köket sover just nu i pappas famn :)





Men som vi har mojjat ikväll, en riktig mamma kväll har det varit. Kramar och pussar i drivor.

Nu ska vi se Under Solen, åter igen HELENA BERGSTRÖM... <3


Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0