I Gävle, Bomhus..

Nu är vi hos min svärfar.
Härligt med ledigt. Jag har nyss jobbat en stund med lite papper och det var sista rycket innan jul.
Både min J´s telefoner tycks leva ett eget liv. Det går inte att nå oss stundvis.
Vi har ätit varma mackor och Theo är överlycklig över att få visa Farfar blixten. Hos farfar finns ju en jätte rolig lekpark direkt utanför fönstret, med ett roligt tåg man kan köra. Ögonen glittrar och det är svårt att acceptera att vi inte kan gå ut förns imorgon :)
Vi ska ner på stan imorgon, handla det sista. Det känns som evigheter sen..
Jag blir så imponerad förresten på alla som lagt ner tid på fina julkort. Det dimper ner i brevlådan och jag förundrar över hur ni lyckats få era fina barn att ställa upp :) Jag har inte lyckats. Eller jag har inte försökt heller. Det får bli ett annat år. Har varit mycket annat.
Theo sov i två timmar på vägen hit. Det blir med andra ord ingen tidig kväll direkt, dessutom har ju farfar en ask med romerska bågar, eller om han kanske iaf hade en? ;)
Nu ska jag ge mig. Harry tror väl att jag är knäpp då det första jag gör är att packa upp datorn :)
Packar ner den igen och försöker vara lite social.
Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0