En bra dag..

Men den här morgonen har jag bränt av en del.
Mycket mindre än vad jag borde men det känns endå bra. Har iaf fått iväg en viktig beställning inför jul.
Kört grabbarna på utbildning. Lämnat Theo med Blixten väskan på dagis.
Plockat och fixat. Ska försöka få iodning lite tills mamma kommer imorgon, men ja, just nå mer hinner jag inte.
Det är Lucia firande på förskolan idag. Ska bli mysig, här i Forsmon är det fint väder.
Jag ska ut och se om jag får igång min bil och skotta lite om ett tag.
Förbereda tacos till i eftermiddag och packan väskan och alla julklappar till jobbet imorgon.
Möte= måste vara i vallen klockan 09= jävligt tidig morgon :S
Hur som helst.. Det är en bra dag idag..
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0