Dags att gå vidare?

Ilands problem igen, jag funderar på att byta bloggforum. Har i tre dagar haft mailkontakt med blogg.se och jag blir mest bara less. 1. Deras sätt att ladda upp bilder är under all kritik, det ska inte behöva vara så inveckat och tidskrävande. 2. Dom ändrar ofta inställningar och förändrar saker utan att meddela. 3 dom suger! Men det känns ju v-modigt att lämna en 4 år gammal dagbok. Det infinner sig en stark separationsångest ;) och hur vet jag att det blir bättre om jag byter??

Johan och Theo har kört mig till tåget, sitter på stationen nu. Hade en super kväll igår. Berättar mer om den vid annat tillfälle.

Det är skitväder här i Sundsvall men sol i sinnet för snart är jag hos min bästis ;)

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0