Dagarna som varit..

Jag ligger efter här. Prioriterar annat.
Men nu kommer ett bildregn, medans jag befinner mig i västra haningen.

Mer bilder och uppdateringar kommer när vi anlänt hemma skulle jag tro.







Jag Johan och Fanny svirade en kväll på Ekerum.



Trevligt sällskap på damtoaletten :/





Vi åt urgod mat.



Trevlig personal..



Arvid och Kristin som spelade och uppträdde kvällen till ära.





Fanny blev poppis  både köket och i baren ;)



Fanny och Kristin.



Arvid fyllde år. Det var ju super kul att dom valde att spendera kvällen med oss :)

Dessvärre blev jag dålig och gick hem redan 22.00. Johan och Fanny fortsatte festen i lekparkens svamphus med stockholmarna och trubadurerna. Johan klappade tydligen en igelkott på hemvägen och jag har fått se diverse roliga filmer från kvällen som ALDRIG kommer hamna här ;)









Vi bytte camping på öland, ett ställe närmare lådbilslandet. Urmysigt. Theo fick snabbt vänner som han lekte med. :)



Sista dagen på Öland spenderaders först på lådbilslandet. SUCCÈ!
Vidare mot Kalmar och sen Söderköping. I dagsläget befinner vi oss på en camping i Haninge.

Bilder och mera kommer senare. Nu ska jag njuta. Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0