ÖLAND!



Igår kväll gick vi en prommis längst strand promenaden. Vi skulle leta reda på Tina och Rikards camping plats.






Det är så fint här.



Tillslut kom vi fram.




Jag och Frida gick till en av alla tusen lekplatser och lekte och badade med Theo.




Theo nattade traktorerna :)


Imorse startade jag dagen med Frida och Fanny, vi gick på vattengympa :) Det var skoj.
Johan och Theo mötte mig vid poolen och där hyrde vi en cykel och satan så jobbigt det var att cykla. Johan som varit sjuk orkade inte länge och jag med min konditon, tunga tramp :P Haha




Vi väntar på att Theo ska vakna sen ska vi till min favorit gårdsbutik. Hallon, Jordgubbar och MASSA annat gott.
Vidare till Borgholm där jag ska köpa mitt vita goda vin :) Ikväll ska vi på underhållnings kväll på strandkrogen. Kareoke Haha.. Försöker få Johan och Pappa att sjunga men det går inge vidare :P


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0