Bra dag.



Johan var in en sväng med hans arbetskamrat :) Efter det åkte vi till Birsta. Jag Tuva och Theo.




Ikväll sätter jag igång med projek gipsmage, fick tips av peronalen på panduro att använda mig av finspakel då det inte går att slipa magen eftersom jag använde gipsbinda (vad har jag gett mig i på) Men det blir spännade. Köpte fina färger och ett fint sidenband så det kan ju gå vägen ;) Haha





Har lagat ihop Gallo Pinto, en rätt som jag åt varje dag i Nicaragua. Det gick inte att äta köttet där. (vidrig slakt och vidrigt kött) Så det blev gallo och avocado. Detta blev så klart inte alls lika gott men helt ätbart ändå. Hoppas verkligen att J tycker samma :)



Tuva har solat och jag tror att hon gillar traktor kudden mer än Theo :)



Jag väntar på att F ska ringa. Jag ska köra henne till vetrinären så hon får ge Tuva vaccin. Theo sover en stund.
Fick inbjudan till Måns dop i brevlådan idag. Tänk va det känns roligt att få annat än reklam och sketna räkningar. Ännu mer glad blev jag när jag såg att jag var ledig just den helgen. Så då blir det att åka till Gävle för att ge Måns ett namn :) Roligt.

Dessutom närmar vi oss festen på jobbet med stormstag. Idag fixade Maudan så vi ska få dit Thailändare som kommer och lagar Thaibuffé :)

Dessutom har jag bestämt mig för att åka hem några dagar nästa vecka. Det behövs för min egen skull men också passar det utmärkt nu då alla mina bästisar är hemma ;) haha.. Johanna har lämnat Norge, Melissa är hemma från Skolan och Ronja har lämnat Gotland så just den veckan tar jag och åker hem.



Nu ringde F. Mot vetrinären.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0